slo m   eng m
search
p.p. 1628, 1001 Ljubljana
051 813 633 | 031 510 898
  • Misel 1

    Without translation, I would be limited to the borders of my own country.

    Italo Calvino

  • Misel 2

    El original no es fiel a la traducción.

    Jorge Luis Borges

  • Misel 4

    Prevajanje je tudi neke vrste darežljivost do soljudi.

    Aleš Berger

Splošni pogoji poslovanja prek spletne strani Društva prevajalcev in tolmačev Slovenije so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) in Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

Ponudnik storitev e-poslovanja in upravljalec poslovanja prek spletne strani Društva prevajalcev in tolmačev Slovenije je DRUŠTVO PREVAJALCEV IN TOLMAČEV SLOVENIJE, Dalmatinova ulica 2, 1000 Ljubljana, matična številka: 4067983000, davčna številka: 42621526 (v nadaljevanju tudi »društvo« ali »prodajalec«).

Splošni pogoji poslovanja določajo poslovanje prek spletne strani, pravice in obveznosti kupca (v nadaljevanju tudi: »uporabnik«) spletnega poslovanja ter urejajo poslovni odnos med društvom in kupcem.

Za vsa razmerja, pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o varstvu potrošnikov, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o elektronskih komunikacijah in Zakona o varstvu osebnih podatkov.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila, ko je nanje tudi posebej opozorjen. Z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

1. Cene

Vse cene so izražene v EUR in ne vsebujejo DDV.

Veljajo cene na dan naročila.

Cene veljajo v primeru plačila s spodaj navedenimi načini in pogoji plačila.

Društvo si pridržuje pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila. V primeru, da se cena artikla med obdelavo naročila spremeni, bo društvo kupcu omogočilo odstop od nakupa.

Akcijske cene veljajo za čas veljavnosti akcije ali do razprodaje zalog. Popusti, akcije in posebne ponudbe se praviloma izključujejo, razen če je navedeno drugače.

2. Cena dostave

Cena dostave za posamezen paket po vsej Sloveniji znaša 2,50 EUR. Cena dostave za posamezen paket po EU znaša 7,50 EUR. Pri nakupu nad 100 EUR je dostava brezplačna.

Elektronska verzija se kupcu dostavi brezplačno.

3. Čas dostave

Čas dostave je odvisen od načina plačila. Naročilo je običajno odpremljeno v roku 7 delovnih dni, šteto od dneva prejema plačila.

4. Načini plačila

Na spletni strani so možni naslednji načini plačila:

  1. nakazilo na transakcijski račun društva po ponudbi ali predračunu in
  2. plačilo preko Paypal-a.

5. Oddaja naročila

Pravico do nakupa prek spletne strani www.dpts.si ima vsakdo, ne da bi se mu bilo potrebno prej registrirati.

Prodajna pogodba med prodajalcem in kupcem na spletni strani je sklenjena v trenutku, ko prodajalec pošlje kupcu prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila. Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji določeni in veljajo za obe pogodbeni stranki.

Prodajna pogodba ali prvo elektronsko sporočilo o potrditvi naročila je v elektronski obliki shranjeno na strežniku društva in kupcu dostopno, če pošlje zahtevek na naslov Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.. Kupec ob nakupu potrjuje, da je v celoti seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja spletne strani www.dpts.si in da se z njimi strinja. Društvo si pridržuje pravico do sprememb cen in napak v cenah ter napisanem besedilu.

Postopek oddaje naročila:
V primeru plačila po ponudbi ali predračunu v obrazec vpišite zahtevane podatke. Na svoj e-poštni naslov boste v nekaj minutah prejeli podatek za nakazilo. Če izberete tiskano verzijo, vpišite tudi naslov za dostavo.

V primeru plačila preko Paypal-a vnesite kliknite na gumb »Paypal«. Nato boste preusmerjeni na spletno stran Paypal, kjer boste lahko lahko izberali plačilo a) s Paypalom (PayPal Check out) ali plačilo b) s kreditno kartico - brez Paypal računa (Check Out). Nato sledite navodilom na zaslonu. Potrdilo o plačilu boste prejeli na vneseni e-poštni naslov v nekaj trenutkih po izvedenem plačilu.

Prek Paypal-a je mogoče naročiti le elektronski izvod ali tiskani izvod z naslovom za pošiljanje v Sloveniji. Za pošiljanje tiskanega izvoda v druge države EU, prosimo oddajte naročilo prek obrazca za plačilo po ponudbi/predračunu.

Na vaš elektronski naslov vam bomo poslali potrditveno obvestilo, da je naročilo sprejeto ter podrobnosti vašega naročila in plačila. S tem je pogodba sklenjena.

6. Postopek obveščanja o nakupu

Po oddaji naročila prejme kupec elektronsko obvestilo, da je naročilo sprejeto (potrditev prejema naročila).

Prodajalec bo naročilo pregledal, preveril dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdil ali z razlogom zavrnil. Prodajalec lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi izdelkov, ki jih prodajalec nima na zalogi v svojem skladišču, je prodajalec vezan izključno na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi izdelek do prodajalca. Prodajalec preko elektronske pošte sproti obvešča kupca o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo izdelkov.

Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči prodajalcu, ki bo izdelek odstranil iz naročila in vrnil kupcu plačilo za ta izdelek, ostale izdelke iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavil ali pa storniral celotno naročilo. Prodajalec ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi ne dobave izdelkov, ki jih prodajalec nima na zalogi v lastnem skladišču.

7. Informacije v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe

Pravica do odstopa od pogodbe
V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ima kupec, ki je potrošnik, pri pogodbah sklenjenih na daljavo pravico, da v 14 (štirinajstih) dneh obvesti društvo, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.

Odstopni rok poteče v 14 dneh od dne:

  1. ko kupec pridobi fizično posest na blagu ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi kupec;
  2. pri pogodbi v zvezi z več kosi blaga, ki jih kupec naroči z enim naročilom in so dostavljeni ločeno, ko kupec pridobi fizično posest na zadnjem kosu blaga ali jo pridobi namesto kupca tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi kupec;
  3. pri pogodbi v zvezi z dostavo blaga, ki sestoji iz več pošiljk ali kosov, ko kupec pridobi fizično posest na zadnji pošiljki ali kosu blaga ali jo pridobi namesto kupca tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi kupec.

Za uveljavitev pravice do odstopa mora kupec z nedvoumno pisno izjavo o svoji odločitvi o odstopu od pogodbe obvestiti DRUŠTVO PREVAJALCEV IN TOLMAČEV SLOVENIJE na naslov Dalmatinova ulica 2, 1000 Ljubljana ali po e-pošti na naslov Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.. V ta namen lahko uporabnik neobvezno uporabi obrazec. Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od te pogodbe.

Učinki odstopa od pogodbe:
Če kupec odstopi od pogodbe, mu društvo brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od pogodbe, vrne vsa prejeta plačila, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je kupec izrecno odločil za drugo vrsto dostave, kakor je cenovno najugodnejša standardna vrsta dostave, ki jo ponuja društvo). Tako povračilo društvo izvede z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če kupec izrecno zahteva drugače in če kupec zaradi tega ne nosi nikakršnih stroškov. Društvo lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej, razen če društvo ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

Če je potrošnik že prejel blago v zvezi s pogodbo:
Potrošnik blago vrne ali izroči na naslov DRUŠTVO PREVAJALCEV IN TOLMAČEV SLOVENIJE, p.p. 1628, 1000 Ljubljana brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva, ko je potrošnik obvestil podjetje o odstopu od pogodbe, razen če društvo ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da je kupec pravočasno vrnil blago, če ga pošlje nazaj pred iztekom 14 (štirinajst) dnevnega roka za vračilo.

Neposredne stroške vračila blaga nosi potrošnik.

Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini.

Kupec izgubi pravico do odstopa od pogodbe v primeru kršitve avtorskih pravic s fotokopiranjem in razmnoževanjem avtorskih gradiv brez soglasja avtorja.

Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah o dobavi digitalne vsebine, ki se ne dostavi na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi kupčevega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe. Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe v primeru nakupa knjig, besedil in drugih publikacij ali monografij, ki jih kupi v elektronski obliki.

8. Stvarne napake

Društvo mora kupcu izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Napaka je stvarna:

  1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana ali bi mu morala biti znana;
  3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene ali predpisane;
  4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko kupec prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Kupec, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
  • vrne plačani znesek.

Te pravice kupca ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

V vsakem primeru ima kupec tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.

Če obstoj napake na blagu ali nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora društvo čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi kupčevi zahtevi.
Če je obstoj napake na blagu sporen, mora društvo pisno odgovoriti na kupčevo zahtevo najpozneje v osmih dneh po prejemu zahteve.

9. Omejitev odgovornosti

Društvo se trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovi spletni strani. Kljub temu se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da društvo ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo društvo kupca obvestilo o spremembah in mu omogočilo odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega izdelka.

10. Izključitev odgovornosti

Društvo si pridržuje pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za poslovanje prek spletne strani. Društvo ni odgovorno za povrnitev morebitne škode ali stroškov, ki jih ima kupec zaradi prenehanja, nedelovanja ali ovir pri delovanju spletne strani.

Društvo ne zagotavlja točnosti, popolnosti in pravilnosti vsebine, objavljene na spletni strani, niti ne prevzema odgovornosti za škodo, ki bi jo kupec utegnil utrpeti zaradi zanašanja na objavljeno vsebino. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridružuje pravico preklicati oddana naročila, ki jih zadeva tehnična napaka, v razmerju s kupcem iz tega naslova pa ga ne bremeni kakršno koli poplačilo morebitne škode. V primeru preklica naročil bo društvo obvestilo kupca v najkrajšem možnem času in ga seznanilo z nadaljnjimi koraki.

Društvo ne odgovarja za škodo, ki utegne nastati na kupčevi strojni, programski ali drugi opremi zaradi uporabe spletne strani. Kupec mora sam zagotoviti ustrezno zaščito opreme pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te.

11. Varstvo osebnih podatkov

Društvo se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1. Osebni in drugi podatki uporabnikov, ki jih društvo pridobi na podlagi uporabe spletne strani ali v zvezi z njo, predstavljajo podatke, potrebne za izpolnjevanje pogodbenih obveznosti in uveljavljanje pravic pogodbenih strank iz naslova prodaje izdelka ali v zvezi z uporabo spletne strani. Uporabnik mora društvu posredovati svoje osebne podatke zaradi sklenitve in izpolnitve prodajne pogodbe. Društvo sme obdelovati osebne podatke, če je podana osebna privolitev uporabnika, ki jo uporabnik da ob oddaji naročila.

Društvo hrani naslednje podatke uporabnika: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča ter arhiv komunikacije z društvom.

Društvo hrani, obdeluje in uporablja osebne podatke uporabnika spletne strani samo na podlagi njegove osebne privolitve za čas do izpolnitve naročila in izključno za potrebe izpolnitve naročila ter ostalo potrebno komunikacijo z uporabnikom spletne strani zaradi izpolnitve naročila. Po izpolnitvi naročila se hranijo samo še podatki v zvezi s posameznim naročilom, do katerih je mogoč dostop samo prek poznavanja številke računa in številke naročila ter e-poštni naslov uporabnika, ki se lahko uporabi za namene trženja (pošiljanje ponudb). Tej podatki se bodo shranjevali in uporabljali le toliko časa, dokler bo to potrebno za dosego namena, zaradi katerega so bili obdelovani. Po izpolnitvi namena obdelave, društvo zagotavlja, da bodo osebni podatki izbrisani ali da bo dostop do zbranih osebni podatkov blokiran.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-poštnega naslova in ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Uporabnik lahko kadar koli pisno od društva zahteva dostop do osebnih podatkov in popravek ali izbris osebnih podatkov ali omejitev obdelave njegovih osebnih podatkov. Uporabnik ima v zvezi z zbiranjem, obdelavo in uporabo svojih osebnih podatkov pravico vložiti pritožbo na društvo.

12. Komunikacija

Društvo bo s kupcem stopilo v stik preko sredstev komuniciranja na daljavo le, če kupec temu izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili Zakona o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

Društvo lahko uporablja elektronski naslov kupca za trženje, če od kupca svojih izdelkov ali storitev pridobi njegov e-poštni naslov, pod pogojem, da kupcu ponuja jasno in izrecno možnost, da brezplačno in enostavno zavrne takšno uporabo svojega e-poštnega naslova takrat, ko so ti podatki za stike pridobljeni in ob vsakem sporočilu v primeru, da kupec ni zavrnil takšne uporabe že na začetku.

Društvo kupcu ne bo pošiljalo elektronske pošte za namene neposrednega trženja v nasprotju z zakonom, ki ureja elektronsko poslovanje na trgu, tako da bi skrilo ali prikrilo identiteto pošiljatelja in brez veljavnega naslova, na katerega lahko prejemnik pošlje zahtevo za prenehanje pošiljanja takih sporočil.

13. Pritožbe in spori

Društvo spoštuje veljavne predpise s področja varstva potrošnikov in ima vzpostavljen učinkovit sistem obravnavanja pritožb ter določeno osebo, s katero se v primeru težav kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Društvo se zavzema za sporazumno reševanje sporov. Kupec se v primeru težav lahko po pomoč obrne na telefonsko številko 051 813 633 ali 051 814 034 ali e-naslov Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.. Pritožbo kupec odda na elektronski poštni naslov Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Društvo bo v petih delovnih dneh potrdilo, da je prejelo pritožbo, in sporočilo kupcu, kako dolgo jo bo obravnavalo in ga vseskozi obveščalo o poteku postopka.

Društvo bo kupcu v sedmih delovnih dneh potrdilo, da je prejelo pritožbo in v nadaljnjih osmih dneh obvestilo kupca o poteku postopka. Društvo si bo prizadevalo po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med društvom in kupcem pristojno sodišče v Ljubljani.

V skladu s tretjim odstavkom 32. člena Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS) društvo obvešča potrošnike, da nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov ne priznava kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Spletna platforma Evropske komisije za spletno reševanje sporov je dostopna na naslednji povezavi: http://ec.europa.eu/odr

Splošne pogoje poslovanja prek spletne strani Društva prevajalcev in tolmačev Slovenije je sestavil odvetnik Matija Premrl.

Polnopravni član združenja

eulita

Članske strani

Društvo prevajalcev in tolmačev Slovenije

Dalmatinova 2

1000 Ljubljana

051 813 633

031 510 898

Osnovni podatki

  • davčna številka: 42621526
  • matična številka: 4067983000
  • transakcijski račun, odprt pri Banki Koper:
    SI56 1010 0005 3561 455
  • BIC/SWIFT koda banke: BAKOSI2X
  • Splošni pogoji poslovanja